Автоматизація підприємства, сервіс змінних килимів

Автоматизація підприємства, сервіс змінних килимів

 Киев| 14 Октября 2015 22:11| №: 1784088| Просмотров: 0 |«предыдущее  следующее»  к списку объявлений
 
 
 
Автоматизація управління підприємством, яке спеціалізується на послугах з надання килимів (сервіс змінних килимів) на базі ModalKon® ERP. Нижче наведені основні переваги даного програмного продукту, короткий опис і вартісна оцінка.КОРОТКО ПРО КОМПАНІЮModalKon® - українська компанія, яка спеціалізується на розробці і впровадженні програмного забезпечення для автоматизації управління підприємством - готова запропонувати свої послуги з реалізації проекту впровадження системи автоматизації управління підприємством, яке надає сервіс змінних килимів. Ми володіємо необхідним досвідом впровадження даних систем і позитивними відгуками від клієнтів. Також готові провести навчання найвибагливіших клієнтів.КОРОТКИЙ ОПИС ModalKon® ERP УПРАВЛІННЯ СЕРВІСОМ ЗМІННИХ КИЛИМІВ Ми пропонуємо Вам вигідні умови автоматизації сервісу змінних килимів.Основні блоки автоматизації:Облік договорів з додатками та номенклатурними позиціямиМасове виставлення рахунків на оплату, згідно додатків до договорів та видів цін (за обмін, за день, за місяць, за чищення)Формування графіку обслуговування клієнтівАвтоматичне формування маршрутних листів. Маршрутні листи призначені для обліку операцій руху килимів в розрізі договорів, пунктів обслуговування та обліку фактичного виконання на стороні клієнта та виконавця (взято зі складу, встановлено у клієнта, забрано у клієнта, повернуто на склад). Маршрутні листи формуються автоматично на дату із вказуванням автомобіля, водія, маршруту. Облік пунктів обслуговування. Пункти обслуговування реєструються за адресами та найменуваннями, з автоматичним визначенням їх геокоординат. В розрізі пунктів обслуговування ведеться облік килимів та котроль номенклатурних залишків. Рух готівкових і безготівкових грошових коштів у розрізі виставлених рахунків на оплату із рознесеними по них платежами;Облік килимів в розрізі місць зберігання, запасів і партій, серійних номерів. Система дозволяє відстежувати рух килимів в розрізі складських операцій (встановлення, обмін, повернення, надання за вихідний, забирання за вихідний);Ціноутворення, та формування прайс-листів в залежності від виду обміну (1 раз на місяць, 2 рази на місяць, 1...-7 раз на тиждень, 1 раз на два тижні) та розміру килимів;Облік завдань по доставці документів та рахунків на оплату водіями. Завдання реєструється для пункту обслуговування на дату. При формуванні маршрутних листів програма автоматично включає завдання в маршрутний лист згідно маршруту пунктів, або завдання в маршрутний лист може бути включене вручну.Автоматичне формування шаблонів маршрутів. Шаблони маршрутів закріплюються за маршрутами та днями тижня. Специфікацією шаблона маршруту є порядок слідування пунктів обслуговування. Шаблони маршрутів виступають зразками формування порядку специфікацій маршрутних листів.Складський облік. Облік руху товарно-матеріальних цінностей по складам за товарними операціями (надходження, внутрішня передача, продаж, списання тощо).Розмежування доступу до інформації.Програма підтримує одночасну роботу багатьох користувачів не тільки в локальній мережі, але й через інтернет.За результатами виконання проекту компанія зможе вирішити наступні завдання:Підвищувати рівень довіри клієнтів і замовників за рахунок своєчасного виконання поставок і оптимізації сервісу;Автоматизація розрахунків з постачальниками і покупцями;Забезпечення можливості одночасної роботи в інформаційній системі великої кількості її користувачів;Облік килимів і матеріалів по всіх підприємствах групи компаній;Аналіз завантаженості маршрутів та пошук найближчих пунктів для закріплення позиції пункту обслуговування в специфікації шаблону маршруту;Створення системи управління складськими запасами з урахуванням термінів зберігання і місць складування;Стабільність та уніфікація всіх процесів управління підприємством;Регулювати кількість килимів, усуваючи її дефіцит або виникнення надлишків, що дає можливість значно знизити витрати на зберігання;Оцінювати можливість виконання замовлення на обслуговування змінними килимами на основі аналізу наявних на підприємстві робочих потужностей;В одній системі охоплюється планування і управління всією діяльністю підприємства, починаючи від закупівлі килимів і закінчуючи їх встановлення замовникам;Розмежування прав доступу на інформацію.Функціонал системи включає в себе робочий стіл користувача, довідники, розділи документів, створення та контроль бізнес-процесів і завдань для користувачів системи, блок звітів. Всі рішення розроблені на сучасній платформі ModalKon®, яка забезпечує чітке розмежування доступу співробітників до інформації та функціоналу залежно від їх посадових обов\'язків.ЕТАПИ І ВАРІАНТИ ВПРОВАДЖЕННЯМи пропонуємо 3 варіанти впровадження (залежно від внутрішньої організації компанії): наявності інформаційно-технічного відділу, служб АСУП, керівника проекту з впровадження.БАЗОВЕ ВПРОВАДЖЕННЯ:поставка програмного продукту ModalKon® ERPвстановлення продукту на сервері і робочих станціяхпервісна настройка системибазове навчання співробітниківТакий варіант підійде для невеликих компаній, з регламентованою системою обліку на підприємстві, а також для великих і середніх компаній, організація проекту в яких ведеться силами власних фахівців.Швидкий старт - досить усього 16 годин для запуску системи в дослідну експлуатацію.СТАНДАРТНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ:Стандартне впровадження - включає роботи з налаштування продукту за вимогами замовника.У цьому випадку ініціатором усіх робіт є Замовник, який висуває вимоги на доопрацювання системи, а також послідовність виконання робіт.Замовник сам визначає порядок впровадження і формує Виконавцю завдання на доопрацювання, настройки та консультації. Виконавець не проявляє ніякої ініціативи, просто отримує і виконує завдання Замовника.ПРОЕКТНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ:Складається з наступних етапів:Етап №1 Передпроектне обстеження.Проводиться аналіз існуючих процесів і моделюється можливість бізнес-процесівзамовника в типовому функціоналі. На підприємстві Замовника на поточний момент переважає паперовий облік, тому важливим етапом при впровадженні корпоративної системи управління є обстеження процесів і складання схеми документообігу на підприємстві. Даний етап важливий для більш ефективного використання типового функціоналу.Проведення обстеження процесів документообігу на підприємстві;Вивчення структури організації, взаємодії між відділами;Аналіз інформаційних потоків між відділами;Обстеження поточного стану автоматизації підприємства;Виявлення проблемних, вузьких місцьРезультат етапу: звіт про предпроекте обстеження з відображенням термінів і бюджету проекту.Термін виконання - 5 робочих днів.Етап №2 Встановлення системи та налаштування параметрів.У міру поставки програмного продукту ми встановлюємо його на сервер і на клієнтські місця. По закінченні встановлення програмного продукту наші фахівці заповнюють первинні параметри системи та здійснюють реєстрацію облікових записів користувачів. Результат етапу: система встановлена і готова до тестування.Етап №3 Налаштування системи.На даному етапі здійснюється проектування системи, яке повністю відповідає завданням підприємства, і реалізує основні бізнес-процеси. Адаптації при цьому можуть мати найрізноманітніший характер. Узгоджені технічні завдання відправляються в наш відділ розробки, після чого їх пишуть і інтегрують в систему клієнта.налаштування і доопрацювання системи під вимоги замовника;налаштування ролей користувачів;розробка нормативної документації: інструкції, регламенти.Результат етапу: Підготовлена до дослідної експлуатації система.Етап №4 Навчання співробітників.Навчання групи людей. Формат семінарів;Навчання конкретних співробітників. Формат консультаційних послуг;Результат даного етапу: персонал навчений і готовий до роботи в системі.Етап №5 Введення стартових даних і запуск системи в дослідну експлуатацію.Заповнення довідників, формування бази облікових даних, імпорт можливих довідників зінших систем.Результат даного етапу - початкові дані введені, система готова до запуску.Етап №6 Введення в промислову експлуатацію.Промислова експлуатація - це використання стабільно працюючої і повністю відповідаючої вимогам замовника системи в процесі виконання посадових обов\'язків співробітників організації. На даному етапі можна ініціювати процес розвитку системи: додавання нових функцій, додавання нових звітів, розширення числа користувачів / підрозділів.Етап №7 Супровід.У призначену дату і час, співробітники замовника входять у нову систему автоматизації управління підприємством і починають в ній працювати згідно з розробленими інструкціями. Протягом двох тижнів керівник проекту разом з фахівцями з нашого боку здійснюють моніторинг дій користувачів, видачу додаткових рекомендацій, усунення дрібних помилок і доопрацювання інструкцій. По закінченню проектних робіт, Ви можете укласти договір на подальший супровід і адміністрування системи.

Контактные данные
Автор: ModalKon
ссылка: modalkon.com.ua
телефон: (050) 384-07-09
при звонке не забывайте,пожалуйста, сообщать, что вы нашли данное объявление на сайте БезГазет
Постоянная ссылка на данное объявление:
Отправить ссылку по email
 
 

 



Отметить объявление как

 
 
главная  |   |  Реклама на БезГазет  |  Работа на БезГазет  |  Условия использования сайта BEZGAZET.COM.UA  |  часто задаваемые вопросы  |  Карта сайта © Доска объявлений БезГазет